31 Ekim 2010 Pazar

Depresyonda mısınız?

Kadın dergilerinin ve internet magazinlerinin vazgeçilmezleri; 'kalbiniz ne renk?', 'yatakta nasılsınız iyi misiniz?', 'şu anda üstünüzde ne var?' temalı testlere olduk olası bir anlam verememişizdir. 'A'larınız çoğunluktaysa A-aa!, C'leriniz çoğunluktaysa Ce-ee!' diyerek buhranlardan buhranlara bürürler insanları... Çoğu kişi de farkında olmadan, olduğu gibi (self) değil olmak istediği kişi (ideal self) gibi cevaplar verince ortaya çıkan sonuçlar Smile ADSL'in reklam karakteri olan döner ustasından farklı olmuyor.
Hal böyle olunca biz de adam akıllı testler aradık... Hani şöyle 100% tutarlı, doğruluk garantili bir test bulmak umuduyla Google kankiyle şöyle bir tura çıktım. Nitekim buldum da...
İnternet aleminde 100% tutarlı bir test mevcutmuş!
Aslında testi değil; ama testi hazırlayan uzmanları ele geçirdim.

Evet, ele geçirdiğimiz uzmanlara hazırlattığımız ve %100 tutarlılık garantisini aldığımız müthiş testi yayınlıyorum!




Depresyonda mısınız?
Evet.
Hayır.
Bilmiyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablalar abiler bu işin öyle bi gurusu olmuşlarki 10 ila 20 soruda karakter tahlili psikolojik tahlil yapabiliyorlar, bizde salağız -aaa nasılda bildi bu kadder uber bi güruh olduğumu. diye böbürleniyoruz ki aslında egomuz okşanıyor ve ereksiyon haline geçiyor da anlamıyoruz..Bir insan milyarlarca değişkenden meydana gelir ve tanımlamak için kelimeler kifayetsiz kalır..Tüm insan alemine duyrulur.. O "Her erkek aslında potansiyel bir tecavüzcüdür" diyen embesil sosyolog ablayada özellikle..

hush dedi ki...

şuan bi erik yiyorum. böyle kırmızı erik büyük bi'şey. belli ki hormonlu. tadı gerçekten bir boka benzemiyor. etkisinden kurtulmak için bir sigara yakıyorum.

konuya gelince ise, benim sorum 'depresyonda mısınız' şeklinde olmazdı.

'salak mısınız salak değil misiniz' şeklinde olurdu ve şunu da demeden edemeyeceğim; o karı dergilerindeki civciv mi çıkacak kuş mu çıkacaklı cevapları olan ah o testler yok mu. amerikan filmlerindeki askeri birliklere vermek lazım resimlilerini. böyle kımıl kımıl olanlarını.

'tak sayın müdürüm afedersin'